Jak pozbyć się boczków

Boczki to nic innego jak tłuszcz, który zbiera się po bokach talii. U kobiet jest to miejsce, w którym bardzo często zbiera się tłuszcz i z którego ciężko go usunąć. Jaka jest metoda na boczki? Dowiedz się czytając dalej.
Boczki są kompleksem wielu kobiet. Dla większości osób nie wyglądają one ładnie i powstrzymują przed noszeniem modnych ciuchów odsłaniających je. Boczki są jednoznacznym znakiem, że w naszym ciele jest zbyt dużo tłuszczu, który odkłada się także w tych okolicach.
jak pozbyć się boczków
Wiele osób narzeka, że nie może się ich pobyć mimo, że wykonują codziennie ćwiczenia jak brzuszki, przysiady i inne ćwiczenia mięśnie brzucha. Jest to jednak złe podejście do tematu.

Boczki tworzą się z powodu nadmiaru tłuszczu w ciele, więc jedynym sposobem jest zmniejszenie ilości tłuszczu w organizmie. Wówczas automatycznie także boczki zaczną maleć. Nie da się tego dokonać tylko ćwicząc jedną część ciała. Trzeba ćwiczyć ciało i zrzucić tłuszcz z całego organizmu.



Ćwiczenia

Jeśli naprawdę chcesz się pozbyć boczków to zacznij od ćwiczeń aerobowych. Są to ćwiczenia celujące w spalanie tłuszczu, w których podwyższony jest puls serca i podczas których mocno pracuje nasz układ oddechowy i krwionośny.

Do takich ćwiczeń można zaliczyć bieganie, pływanie, jazdę na rowerze, aerobik a nawet szybkie chodzenie. Ważne przy wykonywaniu tych ćwiczeń jest mierzenie pulsu bo od niego zależy ile tłuszczu spalimy. Według badań najlepsze spalanie tłuszczu występuje przy tętnie 60-70% maksymalnego tętna. Maksymalne tętno z kolei to 220 minus twój wiek.

Oprócz ćwiczeń aerobowych należy wykonywać także ćwiczenia siłowe wzmacniające mięśnie brzucha, w tym skośne mięśnie brzucha. Najlepiej jest wykonywać te dwa treningi na zmianę np: 3 razy w tygodniu trening aerobowy trwający 30-60 minut plus 2 razy trening siłowy. z ćwiczeń na brzuch warto wyróżnić brzuszki, brzuszki skośne, skręty tułowia, rowerek, odwrócone brzuszki.

Dieta

Dieta jest równie ważna jak ćwiczenia. Jeśli będziemy dużo ćwiczyć, ale nadal będziemy się źle odżywiać to może się okazać, że i tak więcej kalorii przyjmujemy niż spalamy, co oczywiście spowoduje dalsze odkładanie się tłuszczu. Tylko połączenie ćwiczeń i odpowiedniej diety może dać rezultaty.

Koniecznie musisz wyeliminować z diety jedzenie wysokotłuszczowe, wysokokaloryczne, jedzenie mocno przetworzone i bogate w węglowodany proste. Zamiast pić słodkie napoje gazowane i soki pij 8 szklanek wody dziennie a sama ta zamiana zmniejszy ilość dziennie spożywanych kalorii nawet do 200. Wszystkie posiłki przygotuj samemu, nie jedz przygotowanego, przetworzonego jedzenia. Jedz dużo warzyw i owoców, które zawierają duże ilości błonnika, który nie jest trawiony (ma zero kalorii) a świetnie wypełnia nasz żołądek, przez co mamy mniejszy apetyt i dłużej nie czujemy głodu.

To były podstawowe wskazówki na to jak w łatwy sposób zrzucić boczki. Jeśli tylko zastosujesz się do części z tych zasad to niemal pewne, że zobaczysz rezultaty w ciągu kilku tygodni.