Ćwiczenia na jędrność biustu

Czy za pomocą ćwiczeń można ujędrnić biust? Oczywiście, że tak. Istnieje wiele rodzajów ćwiczeń, które mogą ci pomóc ujędrnić biust. Przyjrzyjmy się kilku z nim.
Wielkość biustu jest z góry określona przez geny. Jednak są czynniki, które mają wpływ na wielkość biustu:
- ukrwienie
- ilość tkanki tłuszczowej w organizmie
- mięśnie klatki piersiowej
ćwiczenia na biust Nie ma, co prawda ćwiczeń, które zwiększą twój biust, ale dzięki ćwiczeniom możesz poprawić kształt biustu poprzez wzmocnienie mięśni podtrzymujących biust. Posiadanie odpowiednio silnej tkanki mięśniowej w okolicach biustu na pewno pomoże w jego ujędrnieniu a przez to biust będzie wydawać się większy.

Trening mięśni klatki piersiowej

Wykonując ćwiczenia na biust warto pamiętać, że ważny jest kompletny trening mięśni klatki piersiowej. Nie należy stosować dużych obciążeń, bo zależy nam na wzmocnieniu mięśni, tak, aby lepiej trzymały biust, a nie ich wzrostowi.

Ćwiczenie 1 - motylek z ciężarkami

1. Połóż się na plecach, trzymaj ciężarki w każdej ręce. Ręce wyprostowane na boki, łokcie lekko zgięte.
2. Podnieś powoli obie ręce do góry tak, aby złączyły się nad twoją klatką piersiową.
3. Powolnym ruchem opuść ręce do pozycji startowej.
4. Wykonaj 3 serie po 10-15 powtórzeń.

Ćwiczenie 2 - wyciskanie ciężarków

1. Połóż się na plecach, trzymaj ciężarki w obu rękach.
2. Trzymaj ramiona zgięte o 90 stopni tak, aby łokcie niemal dotykały podłoża a ramiona były równoległe do niego.
3. Wyciśnij ciężarki do góry tak, aby ręce były wyprostowane nad twoją klatką piersiową.
4. Bez odpoczynku opuść ręce do pozycji startowej w miarę powolnym ruchem.
5. Wykonaj 3 serie po 10-15 powtórzeń.

Ćwiczenie 3 - boczne podnoszenie ciężarków

1. Usiądź na krześle, plecy trzymaj prosto. Ręce z ciężarkami trzymaj wyprostowane wzdłuż ciała.
2. Powoli podnoś ręce na boki do poziomu swoich barków. Przytrzymaj ręce w maksymalnym wychyleniu przez 1 sekundę.
3. Następnie powoli opuść ręce.
4. Wykonaj 3 serie po 10-15 powtórzeń.

Ćwiczenie 4 - izometryczne napinanie

Izometryczne napinanie polega na napinaniu grup mięśni bez wykonywania żadnego ruchu. Napinanie mięśni może zwiększyć ukrwienie biustu, wzmocnić mięśnie podtrzymujące biust.

1. Siedząc bądź stojąc wyprostuj ręce na wprost. Następnie zegnij łokcie o 90 stopni. Twoje ramiona powinny być równoległe do podłoża a przedramiona równoległe do ciała. Upewnij się, że ramiona dotykają piersi.
2. Ściskaj ramiona na bokach biustu. Napinaj mięśnie klatki piersiowej tak, aby ramiona ściskały mocniej piersi.
3. Zwolnij napięcie i powtórz.
4. Zrób 10-15 powtórzeń i 3 serie.
5. Do tego ćwiczenia nie potrzebne są ciężarki.

Podsumowanie

Wykonuj te ćwiczenia 3, 4 razy w tygodniu a wkrótce zauważysz większą jędrność swojego biustu.